Klachten hebben betrekking op handelen of nalaten van het waterschap in een aanbesteding dat in strijd is met wettelijke bepalingen of andere voorschriften die voor die aanbesteding gelden. Klachten hebben betrekking op aspecten van aanbestedingen die binnen de werking van de Aanbestedingswet vallen.
De klacht bevat ten minste:
Het Klachtenmeldpunt Aanbesteden bevestigt zo spoedig mogelijk de ontvangst van de Klacht.
Aan het indienen van een klacht zijn geen kosten verbonden.
De klacht zal worden afgehandeld door de Dijkgraaf van Waterschap Limburg na inwinning van advies bij een externe deskundige.Het waterschap volgt de procedure zoals aangegeven in de definitieve versie “Klachtenafhandeling bij aanbesteden”. Voor de inhoud van deze regeling zie: https://www.rijksoverheid.nl/bestanden/documenten-en-publicaties/regelingen/2013/03/07/klachtafhandeling-bij-aanbesteden/klachtenafhandeling-definitief.pdf
U verstuurt het formulier via deze website. U heeft na verzending de mogelijkheid om het formulier te printen en op te slaan.
Lukt het u niet om het formulier in te vullen? Bel dan naar 088 – 88 90 100 en dan helpen wij u graag verder!
Inloggen is verplicht. U kunt inloggen met DigiD, met eHerkenning of met eIDAS. Na inloggen is het mogelijk om het formulier tussentijds op te slaan.